Strona g³ówna| O Nas| Sk³ad ekipy| Nasze starty| Forum| Galeria| Artyku³y| Kontakt
Zobacz Temat
Gnie¼nieñski Klub Kolarstwa Górskiego | GKKG | Ogólne pogaduchy
Strona 1 z 3 1 2 3 >
Autor Zawody Puszczykowo / spotkanie klubowe
Darek
Administrator

Postw: 152
Miejscowo: Gniezno
Data rejestracji: 01.04.07
Dodane dnia 01.04.2007 16:30:17
Jako chyba jedyny reprezentant Gniezna by³em w Puszczykowie. Szkoda, ¿e nie potrafimy siê zorganizowaæ i byæ mo¿e pomy¶leæ o przytarciu nosa Wrze¶ni, Jarocinowi, Inowroc³awiowi itp. Jestem ca³kowitym amatorem i nale¿ê ju¿ do Mastersów (i to nawet nie tych pierwszych) i z ubolewaniem patrzê, ¿e nikt z m³odych gie¼nian nie anga¿uje siê w zawody. Szczerze mówi±c nic wielkiego nie zwojowa³em (zdublowano mnie) ale nie jecha³em z my¶l± o medalu. I tak by³o fajnie (gdyby nie poznañski blichtr)!!!
Mo¿e na nastêpnych zawodach bêdzie lepiej - P O L E C A M I Z A P R A S Z A M

Dopóki walczysz, jeste¶ zwyciêzc±

Edytowane przez thomson dnia 03.04.2007 11:55:36
Wylij Prywatn Wiadomo
Autor RE: Zawody Puszczykowo
thomson
Super Administrator

Postw: 615
Data rejestracji: 28.10.04
Dodane dnia 01.04.2007 16:46:40
Z tego co mi wiadomo pojecha³ na te zawody przynajmniej jeszcze jeden zawodnik z Gniezna. Niestety zapomnialem jak ma na imie, ale stratowa³ pewnie w kategorii Junior lub M³odzik.
Tobie gratuluje udanego wystepu, "przegrali ci ktorzy nie wystartowali".

"Everyone has limits, not everyone accepts them"
nie mam www.jeszczeinaczej.pl Wylij Prywatn Wiadomo
jOzzy
Uytkownik

Postw: 134
Data rejestracji: 06.03.07
Dodane dnia 01.04.2007 17:59:18
Przede wszystkim gratulujê Darkowi odwagi, kondycji i wielkiej pasji.
Wcale nie tak dawno ( w temacie wycieczka rowerowa), próbowa³em wywo³aæ dyskusjê, w wyniku której mog³oby doj¶æ do zorganizowania siê gnie¼nieñskich bikerów. Niestety, jak do tej pory nic z tego nie wysz³o. Ja te¿ jestem ca³kowitym amatorem (a rower jest moj± wielk± pasj±), nale¿±cym do mastersów i to nie tych pierwszych - jak napisa³ Darek.