Strona główna| O Nas| Skład ekipy| Nasze starty| Forum| Galeria| Artykuły| Kontakt
Zobacz Temat
Gnieźnieński Klub Kolarstwa Górskiego | GKKG | Ogólne pogaduchy
Strona 1 z 3 1 2 3 >
Autor Zawody Puszczykowo / spotkanie klubowe
Darek
Administrator

Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 01.04.07
Dodane dnia 01.04.2007 18:30:17
Jako chyba jedyny reprezentant Gniezna byłem w Puszczykowie. Szkoda, że nie potrafimy się zorganizować i być może pomyśleć o przytarciu nosa Wrześni, Jarocinowi, Inowrocławiowi itp. Jestem całkowitym amatorem i należę już do Mastersów (i to nawet nie tych pierwszych) i z ubolewaniem patrzę, że nikt z młodych gieźnian nie angażuje się w zawody. Szczerze mówiąc nic wielkiego nie zwojowałem (zdublowano mnie) ale nie jechałem z myślą o medalu. I tak było fajnie (gdyby nie poznański blichtr)!!!
Może na następnych zawodach będzie lepiej - P O L E C A M I Z A P R A S Z A M

Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą

Edytowane przez thomson dnia 03.04.2007 13:55:36
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Zawody Puszczykowo
thomson
Super Administrator

Data rejestracji: 29.10.04
Dodane dnia 01.04.2007 18:46:40
Z tego co mi wiadomo pojechał na te zawody przynajmniej jeszcze jeden zawodnik z Gniezna. Niestety zapomnialem jak ma na imie, ale stratował pewnie w kategorii Junior lub Młodzik.
Tobie gratuluje udanego wystepu, "przegrali ci ktorzy nie wystartowali".

"Everyone has limits, not everyone accepts them"
nie mam www.jeszczeinaczej.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
jOzzy
Użytkownik

Data rejestracji: 06.03.07
Dodane dnia 01.04.2007 19:59:18
Przede wszystkim gratuluję Darkowi odwagi, kondycji i wielkiej pasji.
Wcale nie tak dawno ( w temacie wycieczka rowerowa), próbowałem wywołać dyskusję, w wyniku której mogłoby dojść do zorganizowania się gnieźnieńskich bikerów. Niestety, jak do tej pory nic z tego nie wyszło. Ja też jestem całkowitym amatorem (a rower jest moją wielką pasją), należącym do mastersów i to nie tych pierwszych - jak napisał Darek.