Strona główna| O Nas| Skład ekipy| Nasze starty| Forum| Galeria| Artykuły| Kontakt
Zobacz Temat
Gnieźnieński Klub Kolarstwa Górskiego | GKKG | Rozkład jazdy
Strona 1 z 3 1 2 3 >
Autor Wycieczka rowerowa!!!
mlodzikgniezno1
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 26.02.07
Dodane dnia 03.03.2007 12:27:59
czesc!!! Razem z kolegami chcielibyśmy wszystkich zaprosić na niedzielny wypad po miescie i jego okolicach <Jankowo i inne fajne miejsca> Jesli bedziecie chetni goraco zapraszamy w NIEDZIELE O 11 PRZY FONTANNIE NA RYNKU!!! do zobaczenia!

Pozdrawiam <mlodzikgniezno1@wp.pl>smiley
www.mariognoo.fotka.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
thomson
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 615
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 29.10.04
Dodane dnia 03.03.2007 17:23:17
hej! Prezes zapowiedział, ze przybedzie.
Prognoza nienajlepsza wiec na tłumy riderów nie ma co liczyć.


"Everyone has limits, not everyone accepts them"
nie mam www.jeszczeinaczej.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
Bombell
Użytkownik

Postów: 257
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 01.07.05
Dodane dnia 03.03.2007 21:06:36
Miałbym rower to bym sie chetnie przejechal po prawie pol rocznej przerwie trzeba by bylo najpierw kosci rozprostowac. Ale jeszcze forka nie mam :/


Always hardcore smiley
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list&ROWINDEX=0&function=myphotos&photouserid=85327 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
dAvID__
Użytkownik

Postów: 5
Data rejestracji: 10.11.05
Dodane dnia 04.03.2007 12:37:02
następnym razem dajcie znać troszkę wcześniej niż na 23h przed wyjazdem...


smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
sebekfireman
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 219
Miejscowość: Trzemeszno
Data rejestracji: 01.11.04
Dodane dnia 04.03.2007 17:41:50
I jak sie wycieczka udała - dużo ludzi się zjawiło? Myślałem nad tym żeby wpaść do Jankowa Dolnego ale podejrzewałem że nic z tego nie wyjdzie bo tak późno informacja na stronie się pojawiła, więc zrobiłem sobie rundkę dookoła miasta http://sebekfireman.bikestats.pl/index.php?work=blog2&uid=269&did=18945


NA ROWERZE Z FIREMANEM - www.rowersebek.xt.pl
MAPA FOTOGRAFICZNO-TURYSTYCZNA - www.mapaturystyczna.xt.pl
MÓJ BIKEBLOG - sebekfireman.bikestats.pl/

Edytowane przez sebekfireman dnia 04.03.2007 17:43:34
1035707 sebekfireman www.rowersebek.prv.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
mlodzikgniezno1
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 26.02.07
Dodane dnia 04.03.2007 20:35:48
czesc...mysle ze wycieczka była bardzo udana,niektórym moze zawiodł sprzęt i kondycja słabsza z powodu poczatku sezonu ale było naprawde fajnie.Na początku było nas 7 potem 4...smileyMysle ze nastepny wypad bedzie w kolejną niedziele o 11 w stałym miejscu NA RYNKU PRZY FONTANNIE...Nie którzy podrasuja sprzet i bedzie jeszcze lepiej....Pozdro dla Prezesa i Lupy !!!smiley
www.mariognoo.fotka.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
thomson
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 615
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 29.10.04
Dodane dnia 04.03.2007 21:55:45
No to ja wpisuje w rozkład jazdy nową stałą zbiórkę - niedziela 11.00 na rynku.


"Everyone has limits, not everyone accepts them"
nie mam www.jeszczeinaczej.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
mlodzikgniezno1
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 26.02.07
Dodane dnia 05.03.2007 10:11:53
I bardzo dobrze,moze przybedzie wiecej raiderów i bedzie ciekawiej...Mysle ze godzina jest odpowiednia wiec zapraszamy wszystkich smiley
www.mariognoo.fotka.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
Bombell
Użytkownik

Postów: 257
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 01.07.05
Dodane dnia 06.03.2007 17:09:21
Mój tata może przybedzie w niedziele smiley


Always hardcore smiley
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list&ROWINDEX=0&function=myphotos&photouserid=85327 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
Bombell
Użytkownik

Postów: 257
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 01.07.05
Dodane dnia 06.03.2007 17:59:12
A powiedzcie ile Km tak robicie w ta niedziele bo moj tata sie najblizsza niedziele stawi.


Always hardcore smiley
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list&ROWINDEX=0&function=myphotos&photouserid=85327 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
mlodzikgniezno1
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 26.02.07
Dodane dnia 06.03.2007 22:08:16
czesc! wszystko zależy kto przybedzie i ilu bedzie raiderów...Ale mysle ze tak w normalnym tępie , biorąc pod uwage początek sezonu to tak z 30 km...smileylecz znajomi przysyłają mi e-maile,proszą zeby to bardziej przypominało wycieczke rowerową a nie maraton..wiec zobaczymy smiley
www.mariognoo.fotka.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
mlodzikgniezno1
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 26.02.07
Dodane dnia 06.03.2007 22:09:37
chyba ze cos proponujecie,zeby umilic ten czas w niedziele??? smiley
www.mariognoo.fotka.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
thomson
Super Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 615
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 29.10.04
Dodane dnia 06.03.2007 23:14:46
Panowie przypominam ze istnieje opcja "EDYTUJ". Nie trzeba pisac kilku postów pod rząd !


"Everyone has limits, not everyone accepts them"
nie mam www.jeszczeinaczej.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
jOzzy
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 134
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 06.03.07
Dodane dnia 07.03.2007 07:14:43
Jak już mnie zaanonsował Bombell, mam zamiar zjawić się w najbliższą niedzielę o 11 na Rynku.
Ja też byłbym za tym, żeby nie urządzać "maratonu", chociaż myślę, że decyzja, co do trasy i jej długości zostanie podjęta na rynku w niedzielę.
Pozdrower !:smiley:
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
mlodzikgniezno1
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 26.02.07
Dodane dnia 07.03.2007 22:00:21
Jeśli ktoś jeszcze jest chętny aby przybyć na rynek to prosze pisać na forum,bedziemy orientacyjnie wiedziec ilu bedzie raiderów ...smiley

pozdro
www.mariognoo.fotka.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
jOzzy
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 134
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 06.03.07
Dodane dnia 11.03.2007 08:37:07
Hej Ludzie, Riderzy, Cykliści !!!
Jak do tej pory, nikt nie dał znaku życia.
Czyżby nie było chętnych na niedzielne "małe co nieco" na rowerku ?
Mam nadzieję, że kilka osób przyjedzie.


Pozdrower ! smiley

Bardzo lubię jeździć na rowerze, zwykle niedaleko, czasami dalej .....
Z nikim się nie ścigam, nikt mnie nie goni (no czasami psy), nikomu niczego nie muszę udowadniać .....
Jeżdżę sobie swoim tempem, czasem wolniej, a czasem szybciej .....
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
Rudy
Administrator

Avatar Użytkownika

Postów: 304
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 24.04.06
Dodane dnia 11.03.2007 16:05:04
Dzisiaj byłem z kumplem zobaczyc ile osób zjawiło. Nie jechaliśmy z wami bo nie mieliśmy czasu. Ale jeśli za tydzień będzie odpowiednia pogoda to naprwno się dołączymy. smiley
rudd_1992 http://gkkg.pl/faq.php?cat_id=30 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
mlodzikgniezno1
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 26.02.07
Dodane dnia 11.03.2007 18:15:22
czesc...widzielismy was,myslelismy ze pojedziecie z nami ale cóż....mam nadzieje że za tydzień bedzie wiecej raiderów!!!

pozdro Młodziksmiley
www.mariognoo.fotka.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
jOzzy
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 134
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 06.03.07
Dodane dnia 11.03.2007 19:44:54
Dzisiaj to była "mizeria" - trzy osoby - trzech muszkieterów, co prawda był jeszcze "Dartanian", ale po krótkim towarzyszeniu naszemu "peletonowi" gdzieś się urwał. Było nieźle, tylko pogoda mogła być lepsza, a powrót pod wiatr nie należał do najprzyjemniejszych, ale i tak na moim liczniku wybiło 31 km w dwie godziny (licząc dojazd na rynek i powrót). Ogólnie byle do wiosny, ale tej prawdziwej, z ciepełkiem, słoneczkiem i koniecznie bez wiatru (nie lubię go !!!, zwłaszcza podczas jazdy rowerem !!!).
I to by było na tyle.


Pozdrower ! smiley

Bardzo lubię jeździć na rowerze, zwykle niedaleko, czasami dalej .....
Z nikim się nie ścigam, nikt mnie nie goni (no czasami psy), nikomu niczego nie muszę udowadniać .....
Jeżdżę sobie swoim tempem, czasem wolniej, a czasem szybciej .....
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Wycieczka rowerowa!!!
mlodzikgniezno1
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 14
Miejscowość: Gniezno
Data rejestracji: 26.02.07
Dodane dnia 11.03.2007 20:24:11
Masz racje ,pod wiatr było fatalnie ale dalismy radesmiley Mam nadzieje ze za tydzien bedzie wiecej osób bo trace wiare w ludzi,Zdaje sobie sprawe ze pogoda tez nie jest jeszcze super ale nie jest żle !!! Jeśli ktoś ma propozycje gdzie możemy pojechać w nastepną niedziele i ma ochotę przyjechać na rynek to proszę pisać...

pozdro smiley
www.mariognoo.fotka.pl Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 1 z 3 1 2 3 >
Skocz do Forum:
22.10 - Dębówiec - Rajd
     REGULAMIN
     ZAPISY
   Najnowsze wątki na Forum
   Brak nowych Postów Gogol - Łopuchowo - 25/09/2016
   Brak nowych Postów Gogol - Stęszew 28 sierpnia 2016
   Brak nowych Postów Gogol - Czerwonak 21.08.2016
   Brak nowych Postów Gogol - Suchy Las 7.08
   Brak nowych Postów Gogol - Binguga 10.07
   Wspierają nas:
SPONSORZY


PATRONI MEDIALNI


PARTNERZY
>